top of page

Monika Piekielnická - KONCERT

V STREDU 22. SEPTEMBRA 2021 o 19:10

Autorské piesne.. melódie, čo dušu pohladia..



Rada by som sa s Vami podelila o slová, o spev. Mám ho ako dar a prajem si rozdať všetky tóny, ktoré mnou prechádzajú. Cítim, že by mohli byť ozdravné, možno vedia čosi povedať, pohladiť. Darujem Vám pár piesní, čo vznikli z myšlienky, z túžby. Prevtelili sa do krásy.. tá rozsvieti svet.

Rozhodla som sa študovať hudbu, pretože keď som po rokoch náročného cvičenia na hudobný nástroj zažila na vlastnej koži pohladenie anjelov, mohla som tú krásu prežiť v danom okamihu, v prítomnosti. Celý svet bol zrazu jasnejší a ja som vedela, že je to správny smer. Veľmi sa teším možnosti vystupovať pred Vami a zažiť spoločne pocit byť nad hudobným nástrojom, nad svojim hlasom, byť sprostredkovateľom niečoho magického, čo hudba ponúka. Budem pre vás hrať na gitare a spievať. Jednoducho, s pokorou a dúfam, že na vašich tvárach a do duší namaľujem úsmev.

Študovala som gitaru na Konzervatóriu v Žiline a neskôr tri roky operný spev. Na svojej ceste som sa mohla tešiť spolupráci s rôznymi umelcami, napríklad s básnikom Vladislavom Vaľkom, harfistom Jakubom Rizmanom alebo účinkovaním v programe pána Miroslava Donutila. Momentálne hrám a spievam v hudobnom zoskúpení "Sweet & pepper".

Čím viac hrám, tým mám pocit, že toho viem menej :) a vždy je to veľká odvaha postaviť sa pred Vás na pódium, no verím že ma prijímete a budete sa spoločne so mnou tešiť z hudby.


Vstupné je eur.

Miesto si rezervujete na info@mojajoga.sk


bottom of page